سبحانک یا تو..........
دیوار
دنیایی که در آن شعر نیست،حتما چیزی کم دارد..
درباره وبلاگ


دیوار چیست؟ آیابه جزدو پنجره روبه روی هم اما بی منظره؟



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 143023
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

ابزار رایگان وبلاگ

نويسندگان
عاطفه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

باران می بارد

برای دیوانگی فرصتی نمانده

به حول و قوه ی عشق هنوز دیوانه ات هستم

هنوز عاشقم

باران می بارد و من سر مست شعر هلی تو

تمام قول هوالله من

اشهدان به نام تو

لا اله لا تو

 قنداق کوچک من را دور تو چر خانده اند تا شفا بگیر

دار شفا ی هستی تو

باران می بارد و من

ابلیس را تسبیح کرده ام و می چرخانم

دور زدن ابلیس و خنده های تو

حالا بگو از بین این همه مخلوق چرا من ؟

تا شرح دهم از این همه خلق چرا تو

علی ضیا



ابزار رایگان وبلاگ

نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت14:10---24 مرداد 1393
چه زخم هایی بردلم خورد؛

تا یــــاد گرفـــتم…

که هیــچ نـــــوازشی،

بـــــــــی درد نیست . . .


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت11:37---4 مرداد 1393
زندگی را تو بساز…
نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف..
زندگی یعنی جنگ تو بجنگ..
زندگی یعنی عشق..
تو بدان عشق بورز…


BIDEL
ساعت1:15---4 مرداد 1393
هیچی دیگه از نردبوم رفتم پایین افتادم تو دام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: